GRAFIKA 3D OD PODSTAW!
Sprawdź nasze dwutygodniowe szkolenie z grafiki 3D w Blenderze 3D
80 godzin nauki – maksimum wiedzy pod okiem najlepszych specjalistów z branży.
Wybierz formę dla siebie – stacjonarnie w Zabrzu lub on-line
Kurs grafiki trójwymiarowej w środowisku Blender to szkolenie dla każdego, kto chce zanurzyć się w świat projektowania przestrzennego, teksturowania, modelowania czy tworzenia map.
Opanowanie technik modelowania obiektów oraz ich wizualizowania poprzez teksturowanie, oświetlanie i rendering daje możliwość pracy w wielu branżach na rynku polskim ale również światowym. Kładziemy nacisk na pracę szybką i efektywną dającą szeroki wachlarz możliwości oraz perspektywę zatrudnienia w różnorakich projektach związanych z grafiką 3D.
najbliższe szkolenie:
04.09-15.09
on-line
9:00 - 17:00
Zależy nam, by szkolenie odbywało się zgodnie z najwyższą jakością oraz zgodnie z najnowocześniejszymi technologiami i trendami dlatego współpracują z nami tylko najlepsi instruktorzy i trenerzy.
Nasi szkoleniowcy na co dzień zajmują się tworzeniem dużych, międzynarodowych projektach i znają środowisko 3D od podszewki. Na bieżąco uzupełniają swoją wiedzę, dlatego możesz mieć pewność, że szkolenie jest zgodne z tym, co aktualnie przoduje na rynku Game Developerów i 3D graphic designerów.
Na szkoleniu postaramy się przygotować Cię do nowego zawodu kompleksowo — od podstaw — tak byś mógł poznać teorię, ale przede wszystkim praktykę. Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem z zakresu prowadzenia szkoleń dlatego wiemy jak cenna jest praktyka i u nas zdecydowanie jest jej najwięcej.
Zakres tematyczny:
Wprowadzenie do grafiki 3D (Teoria i zastosowania)
Przedstawienie pipeline’ów pracy do różnych zastosowań grafiki 3D
Wprowadzenie do blendera (interfejs i podstawowe ustawienia)
Modelowanie Hard Surface i modelowanie organiczne.
Pipeline: Tworzenie assetów do gier:
Modelowanie high poly
Retopologia
Tworzenie UV mapy
Teoria materiałów PBR
Teksturowanie w Quixel Mixer
Wypalanie Normal Map
Wstęp + składanie assteu w silniku Unreal Engine 5
Tworzenie różnych wersji LOD modelu.
Pipeline: Renderowanie 3D w Blenderze
Tworzenie sceny
Tworzenie materiałów PBR w Blenderze
Dobór oświetlenia
Dobór odpowiednich ustawień renderowania.
Pipeline: Tworzenie animacji w Blenderze
Podstawy animacji w Blenderze
Animowanie obiektów stałych
Przygotowanie modelu postaci pod animację
Rigowanie
Animowanie postaci
Render animacji w Blenderze oraz importowanie animacji do Unreal Engine 5.
Pipeline: Tworzenie modelu pod druk 3D
Wybranie odpowiedniej skali
Boolean operations
Wskazówki i najczęstsze błędy w przygotowaniu modelu do druku
W cenie szkolenia:
1. Samodzielne stanowisko komputerowe (nie musisz przychodzić z własnym sprzętem, chyba że chcesz) lub dostęp do specjalnej platformy szkoleniowej – jeśli szkolenie jest on-line
2. Kurs w małej, kameralnej grupie — dzięki czemu możesz brać czynny udział w szkoleniu, zadawać pytania i być pewnym – u nas indywidualne podejście to podstawa!
3. Codzienny serwis kawowy z przekąskami i przerwy na opłacony lunch (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
4. Certyfikat ukończenia kursu zarówno w języku polskim, jak i angielskim
5. Materiały szkoleniowe
6. Organizujemy noclegi
7. Najlepszych trenerów i szkoleniowców z całej polski
8. Pomoc w uzyskaniu dotacji
Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde!
Copyright © 2023 Stronotworcy.com